7+3, audit který je vhodný i do začátku podnikání

7+3, audit který je vhodný i do začátku podnikání

Začínáte podnikat, nebo hledáte to pravé podnikání pro vás?

Myslíte, že audit potřebovat nebudete, že jste na to zatím malí podnikatelé? Proč byste si ho měli udělat i když teprve začínáte, na to se dnes podíváme.

Když se řekne audit, co si představíte? Mrazí vás z toho v zádech?

Audit je prozkoumávání určitých činností, informací a dat s cílem prověřit platnost a spolehlivost. Ale nejen to, díky auditu můžete zjednodušit a zefektivnit procesy a tím snížit náklady a zvýšit zisky. Jenže v našem případě to může být i získávání nových informací, jak začít s podnikáním a na co nezapomenout.

S naším novým e-bookem 7+3 kroky k prosperující i malé webové agentuře se to stane zábavou a inspirací.

Je jedno jestli jste začínajícím podnikatelem,  agenturou, velkou firmou a nebo OSVČ, který se snaží prorazit, principy a postupy jsou dost podobné.

Z tohoto důvodu jsme sesbírali informace z 27 agentur a vydefinovali 7+3 kroky, k prosperující agentuře.

Jak pracovat s e-bookem: 7+3 kroky k prosperující i malé webové agentuře?

Nezáleží jestli teprve uvažujete o podnikání nebo zda jste ho již rozjeli. E-book vám pomůže si ujasnit několik věcí a ujistíte se, že jste do začátku nic neopomněli.

Je to velmi jednoduché. E-book je rozdělen do několik částí. Začíná tím, že si ujasníte co přesně budete nabízet a co již nikoliv, a zda jste v průběhu času již neustoupili přes míru svým klientům. Také se věnuje nastavení ceny, vaší značky i kvality poskytovaných služeb.

Každý krok je podrobně popsaný a na závěr každé kapitoly je kontrolní seznam, kde si ověříte že jste na nic nezapomněli.

Pokud jste již podnikání odstartovali, pak si popravdě zodpovíte a spočítáte na kolik procent splňujete popsané body. A napíšete si termín dokončení, jestli krok nemáte splněný.

Pokud všemu rozumíte můžete se přesunout na konec knihy a udělat si jen audit. Postup je na vás.

Výhodou je, že tento audit si můžete provést sami a díky seznamu kroků v připravené e-knize, k tomu potřebujete jen čas a chuť. Jediné s čím se můžeme potýkat je to, že jsme k sobě i našim výkonům shovívavější než by byl nestranný pozorovatel. Když víte, že s tím máte problém, je vhodné oslovit jednoho z kolegů nebo přátel. Nechat ho projít seznam kroků a popřípadě ho porovnat s vlastními poznatky.

Jak často procházet e-book?

Malé audity podle e-booku můžete provádět pravidelně jednou za čtvrt nebo půl roku. Důležitá není pravidelnost, ale plnění nedostatků. A pokud jste na začátku podnikání doporučuji postupovat pomalu a po jednotlivých kapitolách, i když to svádí pustit se bezhlavě do všeho co jste si přečetli.

Audity si můžete vytvářet individuálně, inspirovat se na webu nebo v naší e-knize.

Každý audit může být zaměřený na jinou oblast, ale je dobré nejdříve dokončit jeden než začnete další.

Vždy si stanovte termíny dokončení.

Hlavně na začátku podnikání je stanovování a dodržování termínů důležité.

Bez nastavení termínu dokončení se může stát, že na úkol zapomenete, protože pro vás nemá prioritu. Ať již stanovujete termín pro sebe nebo úkol předáváte, vždy by tam termín měl být uvedený. Pomůže vám to s nastavením priorit i udržení pracovního tempa a nezahltí vás nedokončené úkoly.

Pro koho je vhodný tento audit?

Je určen nejen pro zavedené agentury, ale i pro ty kteří by v tomto oboru chtěli podnikat. Nebo pro ty, kteří se jen chtějí inspirovat a ujistit, že na něco nezapomněli. Dokonce i když je zaměřený na agentury, využijí poznatky všichni.

Buďte k sobě kritičtí.

Samotný audit nikoho nikdy nespasil. Má vám dodat informace o slabých a silných stránkách a zda nějakou část neopomíjíte.

Pakliže neumíte s výsledky pracovat,  je audit jen dalším check listem, který vám sebere čas. Doporučujeme pro začátek postupovat pomalu podle kapitol a dát si čas k promyšlení, aby to mělo co největší efekt.

Přejeme vám hodně štěstí při opravení nedostatků a mnoho spokojených klientů.

Pokud vás toto téma zajímá více nezapomínejte sledovat náš blog nebo se přihlaste do nově připravovaného webináře codokazeweb.cz

Káťa s radostí pečuje o společensky prospěšný spolek MioWeb Pomáhá. Baví ji předávat nejen své zkušenosti těm, kterým mohou zásadním způsobem pozitivně ovlivnit život. Sociální přínos je pro ni podmínkou v projektech, kde je aktivní. Žije dle hesla Willa Smithe: „Pokud nečiníš život druhého lepším, plýtváš svým časem.“

Nový článek každý lichý týden v úterý v 15.00

Nechcete se připravit o novinky na našem blogu? Vložte svůj e-mail a jakmile se zde objeví nový článek, pošleme vám na něj odkaz e-mailem.

  • STÁHNĚTE SI INSPIRUJÍCÍ PŘÍBĚHY S TIPY, JAK SE DÁ VYDĚLÁVAT Z DOMU

  • NEJNOVĚJŠÍ PŘÍSPĚVKY
  • Podělte se o svou cestu k online podnikání a inspirujte ostatní...