Jak na web, který prosperuje?

Jak na web, který prosperuje?

Web je nedílnou součástí prezentace podnikání a získání nových klientů. A pokud podnikáte online, pak je web zdrojem vašich příjmů. Proto byste mu měli rozumět a vědět jak s ním pracovat.

S měnící se technikou a algoritmy je složitější prorazit. A proto jsme připravili ve spolupráci s firmou MioWeb pro všechny tápající, vzdělávací videa. Abychom vám usnadnili online podnikání i jeho rozjezd, proto jsou videa k dostání online a zdarma.

Vzdělávání je rozděleno do třech videí, pro lepší přehlednost.

Nejprve se podíváme na důvody proč váš web nevydělává tolik, kolik byste chtěli. Podíváme se, zda vůbec umíte přivést zákazníky na web a jak jim ukázat vaši existenci na internetu. Ale není to jen o tom dostat klienty na web. Musíte umět dobře upoutat jejich pozornost, získat jejich důvěru a nakonec umět z návštěvníků webu udělat platící klienty.

Pokud máte pocit, že je u vás někde na webu chyba. Pak je tento vzdělávací program vhodný právě pro vás. Videa jsou doplněna o e-booky s praktickými úkoly, takže pokud raději čtete, než koukáte na videa, tak si je nezapomeňte stáhnout.

Pokud víte podle statistik, že návštěvnost webu je vysoká, ale potřebujete z návštěvníků udělat klienty, pak je pro vás vhodné druhé a třetí video. Ale i tak nedoporučujeme první vynechat. Možná právě tam narazíte na informaci, jak mít ještě větší nebo relevantnější návštěvy. Kolikrát není problém v nízké návštěvnosti, ale v relevantnosti příchozích osob na web.

Jestli jste tento problém vyřešili, pak je čas se kriticky podívat na váš web, druhé video vás jednoduše navede jaký obsah na webu mít a co naopak vynechat.

Díky jednoduché struktuře webu, návštěvníka neodradíte. Ale také nezapomínejte na povinné informace, které musí být na webu, jako je IČO, jméno společnosti a další. A samozřejmě nezapomínejte na kontakt. Neustále připomínaný blog, by neměl na webu chybět. Jednak vám pomůže vybudovat důvěru, ale pomáhá i algoritmům zařadit do vyhledávání váš web.

To samozřejmě není všechno, od budování důvěry je jen krok nákupu. Jak správně navést návštěvníka k nákupu, vybudovat důvěru a dovést ho tam, kam chci. Tomu se věnuje další video. Slyšeli jste někdy o magnetu? Víte, že po nákupu vztah nekončí a měli byste si klienty hýčkat? A víte jak je hýčkat? To vše a více se dozvíte v posledním videu ze série.

Výhodou této vzdělávací akce je, že je zdarma, a přihlásit se můžete jednoduše zadáním své e-mailové adresy. Nemusíte si hlídat termíny, nemusíte nikam jezdit. Prostě se podíváte na video a přečtete si e-book, když máte čas a chuť. A rovnou můžete novinky implementovat na web. Sledovat jak váš web navštěvuje více lidí a jak objednávky rostou. Čím dříve se ZDE přihlásíte, tím dříve můžete začít.

Káťa s radostí pečuje o společensky prospěšný spolek MioWeb Pomáhá. Baví ji předávat nejen své zkušenosti těm, kterým mohou zásadním způsobem pozitivně ovlivnit život. Sociální přínos je pro ni podmínkou v projektech, kde je aktivní. Žije dle hesla Willa Smithe: „Pokud nečiníš život druhého lepším, plýtváš svým časem.“

Nový článek každý lichý týden v úterý v 15.00

Nechcete se připravit o novinky na našem blogu? Vložte svůj e-mail a jakmile se zde objeví nový článek, pošleme vám na něj odkaz e-mailem.

  • STÁHNĚTE SI INSPIRUJÍCÍ PŘÍBĚHY S TIPY, JAK SE DÁ VYDĚLÁVAT Z DOMU

  • NEJNOVĚJŠÍ PŘÍSPĚVKY
  • Podělte se o svou cestu k online podnikání a inspirujte ostatní...